Friday, March 21, 2008

Cuti Sekolah

Setiap kali masa lapang melanda dalam jadualku, aku akan menggunakannya dengan perkara-perkara yang berfaedah, terutamanya semasa cuti sekolah.
Aku sentiasa menghiburkan diriku dengan nasyid-nasyid yang bercirikan Islam. Selain itu, aku juga melayari internet untuk menambahkan isu semasa sama ada di dalam mahupun di luar negara.
Tetapi kali ini aku bersama keluargaku telah menghabiskan percutian sekolah dengan mengunjung ke Pulau Redang, Terengganu.
Pulau ini sangat terkenal di Malaysia. aku telah bersantai di pantainya yang berpasir putih dan menyelam di lautnya yang jernih.
Setelah pulang, kulitku berubah menjadi sedikit hitam. Walaupun kulit aku sebegitu rupa, aku tetap menghadirkan diriku ke sekolah untuk menimba ilmu-ilmu yang membawaku kepada kejayaan.

Ahmad Aiman, 3A

No comments: