Friday, March 21, 2008

Binatang kesayangan Saya

Seperti kanak-kanak lain, saya juga mempunyai binatang kesayangan saya. Binatang kesayangan saya ialah seekor kucing putih. Nama kucing saya ialah Mary. Kucing saya bersih dan comel rupanya.

Tiap-tiap petang Mary dan saya keluar untuk makan angin. Kadang-kadang saya mendukung Mary sambil berjalan-jalandan kadang kala Mary berjalan mengekori saya.

Semasa di rumah, Mary sentiasa berdampingan dengan say. Kalau saya sibuk, Mary tidak akan menggangu saya. Kalau saya ada masa lapang, Mary suka duduk dipangkuan saya.

Mary merupakan seekor kucing yang baik. Oleh sebab itu, anjing yang berhampiran rumah saya suka bermain-main dengannya.

Saya berasa sungguh gembira kerana mempunyai seekor kucing yang baik dan comel.

Afiqah Maisarah, 3A

No comments: